Facultatea de Științe Economice din cadrul UAB este mândră să anunțe dotarea Laboratorului de Marketing cu echipamente care vor permite cercetări și studii în domeniul neuromarketingului.
Acest laborator ultramodern a fost echipat cu un encefalograf și software avansat de analiză a datelor, pentru a studia și înțelege comportamentul consumatorilor într-un mod complet nou și revoluționar.
Electroencefalografia (EEG) este o tehnică de neuro-cercetare utilizată pe scară largă în neuromarketing pentru a măsura procesele cognitive, iar rezultatele au implicații de ordin practic în luarea deciziilor de marketing referitoare la alegerea ambalajului unui produs, designul de produs, crearea unor materiale publicitare de impact, design web, testarea prototipurilor de produse, decizii privind stabilirea prețului etc.
Pentru studenții specializării Marketing și pentru cadrele didactice, noile dotări reprezintă oportunitatea de a explora adâncimile minții umane și de a descoperi ce influențează deciziile de cumpărare, acces la resurse de ultimă oră și posibilitatea de a lucra cu echipamente reale utilizate în industrie, precum și îmbinarea cunoștințelor din marketing, psihologie, tehnologie și multe altele pentru a dezvolta noi strategii și soluții inovatoare.
Dotarea a fost realizată în cadrul activităților proiectului ”Îmbunătățirea infrastructurii educaționale din cadrul corpului D și a corpului H a Universității ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cod SMIS 120779, finanțat prin Programul Operațional Regional, 2014-2020.
Leave feedback about this